ik zoek een orgineel vrijgezellenfeest

• Son

Wie weet een origneel vrijgezellenfeest om te doen in de omgeving van Groningen.

Overdag willen we eerst met ons 4-en het a.s. bruidspaar ‘ontvoeren" en dan ?? (heeft iemand tips?) we willen ze verkleed meenemen. En s’ avonds willen we met z'n allen mannen en vrouwen ( 20 pers.) gezamelijk ergens eten, feesten etc. we hebben opzich wel een restaurant bedacht nl: Baloneys, zijn we eerder geweest, maar als iemand andere leuke tips heeft hoor ik het graag!!!

• son

Bedankt voor de tip!

• Mary's Fancy

Son!

Ik biedt je een geheel nieuw uitgaansconcept aan welke heel goed in je vrijgezel en of vrij gezellige thema past!

Misschien heb je altijd gewild om de blits te maken samen met je stap maten?

Eindelijk eens een keer zonder problemen de hipste tenten binnen willen gaan?

Wij bieden VIP behandeling voor iedereen!

Wil je weten wie, wat, waar en hoe dit alles kan en meer?

Surf naar www.marysfancy.com

Mary's Fancy Party Crew

• Ans

Als U iets leuks zoekt voor een feest, moet U even kijken op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=qjhbAzooijc .

Iets heel bijzonders voor een feest: Wij nemen alle direct betrokkenen om beurten op video op (voordat het feest begint, tussen diner en feest of aan het begin van de avond in een aparte ruimte) en op een bepaald moment op de avond spelen wij deze DVD af, waarin alle gefilmde familieleden in beeld komen in hun eigen videoclip. Wij hebben diverse songs tot onze beschikking, dus dat wordt lachen,gieren, brullen. Eventueel ook uit te breiden met DJ, live optreden, entertainer, karaoke, etc.

Voor informatie kunt U contact opnemen met: Kevin Moespot, tel. 0641 635 693