Opdrachten vrijgezellenfeest

  • Tanja

    Bedenk heel goed wat je doet voor je het de vrijgezel laat doen.

    Ik heb afgelopen weekend mijn eigen vrijgezellenfeest gehad en liep volledig voor lul in een overvolle stad om opdrachten te doen als kaartjes van ondergoed knippen en mannen lippenstift op smeren om mij te zoenen. Dat is NIET leuk kan ik je vertellen en ook volledig overbodig.

    Wat je aan rare kleding hebt bedacht.. hou het simpel, want de tips die je op internet leest kloppen. Je krijgt echt geen leuke reacties en na 10 minuten is de lol er echt af.

    Een beetje voor aap staan hoort erbij, maar als er 10 meiden omheen staan die in hun handjes knijpen dat zij niet in de schoenen van de vrijgezel dan weet je dat je te ver bent gegaan.

  • Henriette du Lac

    WIj hebben laatst een erg leuk vrijgezellenfeestje gedaan met mijn zus, heel veel opdrachten en we hebben ook een tour op de wallen gedaan, waarbij we een peepshow hebben gezien, de condomerie en wat andere maffe dingen. Je kon ook een foto maken vanachter ‘het raam’. Daarna hebben we een paaldans cursus gedaan met mijn zus, de ultieme opdracht! haha. Wij hebben dit toen geboekt bij Top Tours.

    http://www.toptours.nl/index.php?event=vrijgezellenfeest

    - Aan te raden.

  • Kim

    Je moet inderdaad wel van tevoren weten of de vrijgezel het lef heeft om voor lul te staan. Ik had dat wel moet ik zeggen, genante opdrachten gehad, m'n vriendinnen in een deuk..en ik vond het kei genant maar uiteindelijk ook wel kei leuk..zou precies hetzelfde bij mijn vriendinnen doen!! Wat een feest!!!!!!!! Je leeft maar 1 keer :)

  • raiza

    Verkleed de vrijgezel

    Voor iedereen die er aan moet geloven een regelrechte nachtmerrie en zeer afgezaagd maar toch nog steeds leuk. Laat het slachtoffer zich verkleden in een pak naar keuze. Dit kan zijn een konijn, maar ook superman zijn. Door deze grappige kleding weten alle omstanders en voorbijgangers meteen dat het om een opdracht van een vrijgezellenfeest gaat en zijn hierdoor eerder geneigd om mee te werken.

    T-shirt aandoen, waarop de opdrachten staan, zoals:

    10 telefoonnummers van mannen

    1 man zover krijgen dat hij een jurk aan doet o.i.d.

    10 mannen een zoen geven op wang (met lippenstift als bewijs)

    elke keer als ze naam man zet sterke drank drinken

    zoiets?

    Ik heb ook weleens gehoord (of misschien hier gelezen?) dat een vrouw rozen uit moest delen en dan iets over de liefde vertellen ..

    (of het leuk is laat ik in het midden, maar niet te erg lijkt me ..)

    Na luga di rosa un teksto di beibel

    Optreden voor de supermarkt/op de markt/in een winkelstraat, mensen helpen met hun boodschappen (deze naar de auto dragen bv.), op de markt een outfit bij elkaar sprokkelen voor max. 10 euro…

    Ik heb nu wel echt de standaard opdrachten van een serenade geven aan iemand, iemand jou ten huwelijk laten vragen, in een viskraam helpen vis verkopen en een x aantal mannen zoeken met een bepaalde naam. Vind het dus wel leuk te lezen wat jullie ideeen zijn, dat ik haar misschien iets orgineleers kan laten uitvoeren!!!

    .

    Wij hadden afgelopen zaterdag VG-dag (samen). Allebei in een Chinees pakje (waarom weten we niet, zoveel hebben we nou ook weer niet met dat land!) en op een riksja via GPS een route afgelegd. Onderweg verschillende opdrachten moeten doen:

    - puzzel maken waarvan 1 stukje ontbrak

    - quizvragen over elkaar beantwoorden (lekkerste eten, favo film, favo kleur, dat soort dingen - weten wij niet echt van elkaar, ookal zijn we al 8 jaar samen!) we hadden dus maar 3 vragen goed samen en ‘mochten’ daarom 3 in vuilnis verpakte ‘kadootjes’ uitkiezen. Daarna kregen we de opdracht: droog blijven bij het over het meertje in het park heen en terug peddelen (we hadden gelukkig goed gekozen: opblaasboot, peddel en pomp!) tweede peddel kregen we cadeau. In de overgebleven zakken zaten van die zwembandjes voor kleine kinderen en een grotere zwemband

    - geschilderd ei ruilen voor iets dat kan bijdragen aan de feestvreugde op onze huwelijksdag (werd een lelijk klein kaarsje in de vorm van een bosje tulpen)

    - op een vreemde plek (dichtbij water, fietspad en snelweg) kregen we een geldkistje zonder sleutel en een verpakt zeepje. De hint weet ik niet meer (dat stelde vaak erg weinig voor qua hulp bij het oplossen) maar ik wist toevallig dat een van de meiden zelf zeepjes maakt. Dus: naar het water en het zeepje daar gesloopt. Zat idd een sleutel in. Kistje open: zaten gelukskoekjes in en bankbiljetten. Op twee van die bankbiljetten stonden letters.

    We moesten nl door het uitvoeren van die opdrachten steeds letters verdienen. Op de markt, midden in het centrum, kregen we kleutermuziekinstrumentjes en moesten we al zingend en musicerend langs de terrasjes geld ophalen (vond ik echt minder!). Het moest minimaal twee euro zijn, maar we hebben 4 opgehaald ;-)

    Toen de laatste letters gekregen en uiteindelijk uitgepuzzeld: Proficiat, Emiel en Astrid.

    Daarna lekker gaan eten (geen crime-diner ofzo, helaas, had ik wel erg leuk gevonden).

    We hoorden later dat ‘t eigenlijk de bedoeling was om de avond af te sluiten in de bioscoop (ons thema is ’film' bij de trouwdag & uitnodigingen e.d.) maar iedereen was zo moe (hadden vijf uur lang meegelopen met die riksja) dat dat werd afgeblazen. Ook wel jammer… maar wel begrijpelijk.

    Bij het VG-feestje van mijn broer een paar jaar terug kregen ze allerlei opdrachten (ook samen) om te kijken hoe goed ze konden samenwerken e.d. Dus: linkerbeen aan rechterbeen vastgeknoopt met touw (niet heel strak) en zo moesten ze dan lopen. Samen tent opzetten en erin gaan zitten (met benen nog vastgeknoopt!), snoepjes happen uit een bak met water, een stukje skippyballen, een liedje zingen (tekst op blad + karaokemuziek erbij), stukje dansen voor de Albert Heijn (heeft mijn broer gewerkt toen-ie nog op school zat) enz. Dat was errug leuk! :)

    Je hebt inderdaad ook zo'n spel dat je een nutteloos voorwerp moet ruilen voor een voorwerp met een zo hoog mogelijke waarde of zo groot mogelijk. Als je een vrijgezellenfeest met je as hebt, kun je dat tegen elkaar spelen :) Bijvoorbeeld binnen een kwartier tijd ofzo, in de stad.

    hahahaha helpen met vis verkopen! Dat had ik nou nog best wel willen doen. Als je slim bent dan doe je opdrachten die niet tevele tijd kosten (aan de reacties op dit forum te lzen en mijn eigen ervaringen: niemand vindt de opdrachten ECHT leuk om te doen en gaat het om een leuke dag/avond of tegen heug en meug die opdrachten doen???)…ik moest mannen een bepaald liedje leren en dat met ze zingen…voordat zo'n man dat kent ben je 20 minuten verder dus da's zonde van je tijd. Ik heb met buikdansen op een stoel in een overvolle eettent 1 opdracht weten af te kopen en de rest heb ik gewoon niet gedaan op mijn vrijgezellen ;-) Maar even vis verkopen zou ik zo doen…ik denk dat vooral opdrachten waarbij je anderen (mannen/vreemden) ‘mee’ moet krijgen, erg veel tijd kosten……. ow, ik heb wel zo'n t-shirt gehad en vond het helemaal te gek… ik heb het nog steeds… enne, heb echt alle opdrachten volbracht, inclusief condoom vragen aan een man… whahahahaha… :lol: en ow ja, snoepketting verkopen, waarbij de kopers de spekjes van de ketting af moesten happen… Normaal zou ik het niet doen, maar we hadden zo'n lol die dag…

    Verkleed de vrijgezel

    Voor iedereen die er aan moet geloven een regelrechte nachtmerrie en zeer afgezaagd maar toch nog steeds leuk. Laat het slachtoffer zich verkleden in een pak naar keuze. Dit kan zijn een konijn, maar ook superman zijn. Door deze grappige kleding weten alle omstanders en voorbijgangers meteen dat het om een opdracht van een vrijgezellenfeest gaat en zijn hierdoor eerder geneigd om mee te werken.

    T-shirt met opdrachten

    Geef de vrijgezel een t-shirt aan waarop de opdrachten staan beschreven. Na het voltooien van een opdracht mag de opdracht worden afgevinkt op het t-shirt. Erg leuk!

    Levende grabbelton

    Geef de vrijgezel een broek met aan de voorkant een soort van buidel. Tussen binnen en buitenbroek ontstaat zo een soort grabbelton. Doe hier grabbelmateriaal (papier of houtsnippers) en kleine kadootjes in. Stuur de vrijgezel een drukke winkelstraat in met de boodschap: “Wie wil er grabbelen?”. Net zolang tot alle kadootjes op zijn. Succes verzekerd!

    Straatmuzikant

    Laat de vrijgezel optreden als straatmuzikant in de drukke winkelstraat. De opdracht luidt bijvoorbeeld: “Verdien 10 euro als straatmuzikant”. De vrijgezel moet optreden (bijv. zingen) totdat het vastgestelde bedrag is bereikt. Houd je fotocamera gereed!

    Quiz met vragen over elkaar

    Organiseer een leuke quiz voor de gehele groep. In deze quiz moeten de vrienden quizvragen over elkaar beantwoorden. Wat is je lekkerste eten? Wat is je favoriete film? Wat is je lievelingskleur? En ga zo maar door… Het zal iedereen verbazen hoe weinig ze van hun echte vrienden weten!

    T-Shirt met jongens- of meisjesnamen

    Een wit T-shirt met daarop allemaal verschillende jongensnamen (voor de bruid) of allemaal verschillende meisjesnamen (voor de bruidegom). Onderweg moet de vrijgezel proberen alle namen te vinden die op het t-shirt staan. Iemand gevonden met een naam die op het t-shirt staat? Laat dan een paraaf zetten op het shirt en zoek snel verder!

    Eet een citroen in 1 keer op

    Zelfs wanneer jullie genieten van een drankje kan de vrijgezel aan de gang. Geef hem de - zeer zure - opdracht: “Eet een hele citroen op”. Daarna mag de vrijgezel natuurlijk zijn/haar mond verkoelen met zijn/haar favoriete drankje. Het enige wat je nodig hebt is 1 citroen en deze hebben de meeste horecagelegenheden wel in huis. Onthouden dus!.

    Verzamel 10 telefoonnummers van het andere geslacht

    Is de bruidegom een echte casanova? Windt de bruid iedere man of haar vinger? Doe de test en laat de vrijgezel bijvoorbeeld 10 telefoonnummers verzamelen van het andere geslacht. Hoelang zou dit gaan duren?

    Zorg dat een vreemde een intieme plek toont

    Een pikante opdracht voor de vrijgezel is dat hij/zij een aantal personen van het andere geslacht moet vinden die een bepaalde intieme plek durven te tonen aan de vrijgezel. Hoe pikant deze plek is, dat bepaal je zelf. Houd 't netjes en beschaafd!

    Regel 5 condooms

    Deze opdracht is leuk voor een vrouwelijke vrijgezel. Geef de vrijgezel de opdracht om 5 condooms te regelen. De vrijgezel moet voorbijgangers aanspreken en vragen of hij een condoom bij zich heeft. Grappig, maar toch genant!

    Neem de roltrap in tegengestelde richting

    Leuke en grappige opdracht die niet alleen leuk is voor jullie groepje, maar ook zeker voor de omstanders. Laat de vrijgezel een roltrap in tegengestelde richting nemen. Wees wel zeker dat er ergens een roltrap in de buurt is, alvorens je de vrijgezel opzadelt met deze opdracht.

    Voor heren vrijgezellen: Raad de cupmaat!

    Een pikante opdracht voor de herengroepen. Laat de vrijgezel bij een aantal dames de cupmaat raden. De vrijgezel kan de cupmaat bepalen door goed te kijken of misschien wel voelen…

    Ga op de foto met 10 dames of heren

    Laat de vrijgezel 10 mensen regelen van het andere geslacht waar hij/zij mee op de foto gaat. Je kunt zelf bepalen of dat tegelijk 10 mensen op 1 foto zijn of dat de vrijgezel 10 mensen op 10 foto's vastlegd. Allebei onschuldig, maar toch erg leuk!

    Laat de vrijgezel een vreemde aankoop doen

    Geef de vrijgezel de opdracht om een rare aankoop te doen. Laat de vrijgezel bijvoorbeeld 1 druif kopen bij een groentenwinkel of 1 sneetje brood bij de bakker. Het kassabonnetje is het bewijs van een geslaagde opdracht.

    Houd een vriendenboekje bij

    Deze opdracht is leuk voor dames. Laat de vrijgezel een vriendenboekje bijhouden. Je kunt hiervoor een kant-en-klare boekjes kopen, maar ook een leeg boekje gebruiken waar men een boodschap in kan zetten. Leuke tastbare herinnering aan het vrijgezellenfeest!

    WINKEL: BOL.COM

    » MEER INFO

    Regel 5 labels van lingerie

    Geef de vrijgezel de opdracht om 5 labels te verzamelen van intieme kledingstukken van de andere sexe. Zo kun je een vrouwelijke vrijgezel laten zoeken naar 5 labels van boxershorts van heren. Zorg wel dat je een schaar bij hebt voor deze opdracht en pas op bij ´t knippen!

    T-shirt vol met rode zoenen

    Het enige wat je nodig hebt voor deze opdracht is een wit t-shirt en rode lipstick. Geef de vrijgezel de opdracht om bijvoorbeeld 25 rode zoenen te krijgen van de andere sexe. De vrijgezel moet vragen aan omstanders of zij lipstick op willen doen om vervolgens zoen op het witte t-shirt te geven.

    Snoep verkopen

    Geef de vrijgezel een grote zak met snoep en geef hem/haar de opdracht deze aan voorbijgangers te verkopen. Gebruik bijvoorkeur voorverpakt snoep, denk aan: lollies, M&M's, Mars, Snickers, etc. Heel erg komisch in een drukke winkelstraat!

    Uit welke opdrachten konden onze teams in aflevering 5 kiezen?

    nr 70 - Vertel een bakker de waarheid

    nr 20 - Rij 1 kilometer acheruit

    nr 19 - Kruip door een auto van een vreemde

    nr 47 - Drink een glas melk uit een koe

    nr 12 - Eet een limoen in één keer op

    nr 15 - Bedel een euro los van een zwerver

    nr 03 - Verkoop vier bloemkolen met winst

    nr 01 - Leen een mobiel en bel Zuid-Afrika

    nr 06 - Eet zes rauwe eieren

    nr 20 - Draag de gehele dag een ‘fruitpak’

    nr 63 - Neem een roltrap in een tegengestelde richting

    nr 22 - Haal alle 4 een ‘te-laat-briefje’ bij de conciërge van een middelbare school en geef ze aan 4 leerlingen op een schoolplein

    nr 05 - Help een kapper

    nr 31 - Doe op een drukke plek allemaal tegelijk een gechoreografeerde dans

    nr 50 - Creëer een file van 25 auto’s in een eenrichtingsstraat

    nr 61 - Bel bij iemand aan om te plassen en steel de wc verfrisser

    nr 75 - Help een bejaarde met oversteken

    nr 44 - Bel tien keer aan bij dezelfde deur

    nr 72 - Trek een haar uit je neus

    nr 02 - Eet een blikje kattenvoer

    nr 24 - Rijd in de tegenovergestelde richting door de drive through

    nr 60 - Raad een cupmaat

    nr 71 - Luid een kerkklok

    nr 35 - Laat een hond stroop van je gezicht likken

    nr 21 - Verdien tien euro als straatartiest..

    nr 83 - Zet in een electronicawinkel alle televisies op zwartwit.

    nr 70 - Scheer iemand zijn snor eraf.

    nr 11 - Ga op de foto met iemand die jou haat.

    nr 73 - Draag de hele dag een anti-jeukkapje.

    nr 62 - Blaas een ballon op totdat hij knapt.

    nr 54 - Bestel gerecht 88 bij de Chinees en eet het helemaal op.

    nr 55 - Gooi een struisvogelei naar elkaar over zonder het te breken.

    nr 77 - Rij onafgebroken 25 rondjes om een rotonde.

    nr 6 - Zorg dat je uit een winkel getrapt wordt.

    nr 41 - Doe een Big Mac in een keer in je mond en eet hem op.

    nr 30 - Het hele team wisselt van kleding.

    nr 79 - Knuffel een agent en complimenteer hem met zijn toevoeging aan de maatschappij.

    nr 34 - Koop 1 losse druif: het bonnetje is het bewijs.

    nr 32 - Een van de teamleden moet zijn broekzakken vullen met witte bonen in tomatensaus, en dit de hele dag laten zitten. Per uur dat de substantie erin zit worden punten toebedeeld.

    nr 43 - Haal 4 plakjes worst bij de slager.

    nr 45 - ‘Antiek’ iemand met zakken meel

    nr 31 - Doe een goede daad

    nr 08 - Ga douchen met een sportteam

    nr 06 - Laat 88 cent overmaken naar je rekening

    nr 23 - Predikt het geloof in god voor minstens 20 man

    nr 63 - Steel een voetbal

  • Marloes

    Met het vrijgezellenfeestje van mijn zus hebben we een (avond) moordspel gedaan in combinatie met een diner op een rondvaartboot.

    En leuk dat het was! Mijn zus is een detective fan en dit was voor haar dan ook geweldig. Voor aap staan moet ze niets van hebben,

    lekker eten en spelletjes spelen wel!

    Wij hadden het moordspel geboekt bij Partycruises Bommelervaart

    Partycruises Bommelervaart

  • Peter Stoop

    goedenavond allen,

    wij als groep zitten met een aantal probleempjes die steeds groter lijken te worden.

    wij hebben volgende week een vrijgezellenfeest van 1 van onze vrienden. Hij raakt in een Pink Panther-pak die dag en sturen hem eerst de trein in naar zijn geboorteplaats. In de trein hebben we een leuke opdracht nodig en alles wordt gefilmd.

    Dan komen we daar en gaan een winkelcentrum in….tijd voor een nieuwe opdracht.

    de rest van de dag houden we het rustig, maar de avond moet dan alles weer even overtreffen…….het stappen…..met versiertrucs die hij uit gaat voeren op dames….

    Iemand ideeen voor dit alles? hoor er graag iets over.

    met vriendelijke groet,

    Peter

  • odent silvy

    goeieavond

    op 29september 2012 vieren wij mijn zus haar vrijgezellenfuif met verschillende opdrachten.

    graag had ik enkele suggesties gekregen ivm opdrachten toffe opdrachten .

    bedankt en grtn

  • gert

    Google eens op: Crazy 88 vrijgezellenfeest tbevents.

    daar kan je wel het een en ander vinden.

  • WRKSHOP vrijgezellenfeest Eindhoven

    Hoi!

    WRKSHOP biedt het vrijgezellenarrangement wat in principe een complete vrijgezellendag in Eindhoven is. Hierbij is er ook een onderdeel vrijgezellen opdrachten. Hieronder een aantal die wij gebruiken:

    1. Een serenade

    De opdracht is dat er iemand gevonden moet worden die een serenade voor de vrijgezel moet gaan houden. Het kan ook andersom er moet iemand gezocht worden voor wie een serenade gehouden kan worden.

    2. Snoepjes

    Bij het maken van de outfit van de vrijgezel, kan er aan de voorkant van het shirt snoepjes worden vastgemaakt. Deze kunnen worden verkocht aan mannen voor € 1,- per stuk. De mannen kunnen dan een snoepje van het shirt af eten.

    3. Mannennamen

    Schrijf aan de andere kant allemaal jongensnamen. Onderweg moet er geprobeerd worden zoveel mogelijk van de namen die er op staan te vinden. Iemand gevonden met een naam die op het T-shirt staat? Laat dan een paraafje zetten en zoek snel verder. Als er nog namen open staan aan het eind van de avond moet er voor elke niet gevonden naam een drankje worden gedronken.

    Hopelijk hebben jullie er veel plezier van!

    Voor meer informatie over vrijgezellenfeesten in Eindhoven en omgeving, bekijk: http://www.wrkshop.nl

  • Daan

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    BINNEN 10 MINUTEN REACTIE!!

    BINNEN 10 MINUTEN REACTIE!!

    BEZORGING DOOR HEEL NEDERLAND EN BELGIE

    BEZORGING DOOR HEEL NEDERLAND EN BELGIE

    _

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    DAANSCHUURMANN@HOTMAIL.COM

    BINNEN REGIO ROTTERDAM 60MIN LEVERING

    AMFETAMINE 66% ( PER GRAM )

    05 € 040

    10 € 070

    25 € 120

    50 € 200

    MEER IS MOGELIJK

    COCAINE 82% ( PER GRAM )

    01 € 050

    05 € 225

    10 € 450

    MEER IS MOGELIJK

    CRYSTAL METH/TINA

    € 125 PER GRAM

    MEER IS MOGELIJK

    GHB PH 7 ( PER ML )

    0050 € 040

    0100 € 060

    0250 € 150

    1000 € 200

    MEER IS MOGELIJK

    MDMA KRISTALLEN 84% ( PER GRAM )

    01 € 020

    05 € 080

    10 € 150

    25 € 220

    MEER IS MOGELIJK

    XTC 220MG ( PER STUK )

    05 € 025

    10 € 050

    25 € 100

    50 € 150

    MEER IS MOGELIJK