SPOED: Lied of voordracht voor 90 jarige

• Yvonne

Hallo,

Op 5 december a.s. wordt mijn moeder 90 jaar en wij willen dit niet zomaar voorbij laten gaan.

Wie weet een gepast lied of een leuke voordracht.

Zit een beetje te denken aan een ABC, maar weet niet precies hoe dat moet. Wie heeft een voorbeeld????

Heb al op www.gefeliciteerd.net gekeken en daar niets passend gevonden.

Alvast bedankt voor jullie tips

• LokeiN

Hoi Yvonne,

Een voorbeeld heb ik niet, maar je moet gewoon eerst alle letters van het alfabet onder elkaar zetten. Daarna vermeld je naast elke letter enkele woorden die betrekking hebben op de persoon voor wie je het schrijft (denk aan hobbies, eten, namen van kinderen, vrienden etc. je kunt het zo gek niet noemen) Je kunt het zo lang maken als je wilt.

Als je dit op papier hebt staan dan draag je het ABC voor aan diegene voor wie het bestemd is en dan vertel je bij elke letter van het alfabet iets over het bijbehorende onderwerp met diezelfde letter; het liefste met enige humor.

Het ABC kun je middels een Worddocument wat verfraaien en dan als cadeautje ingelijst overhandigen. Succes ermee.

• maakmijnlied

Prof. liedjesschrijver maakt liedjes voor alle gelegenheden

U levert persoonlijke eigenschappen van degene(n) waar het lied voor is (zijn), vergezeld van anekdotes, blunders, bijzondere gebeurtenissen e.d., en ik maak dan een volledig lied op een eigen compositie (nieuwe melodie)of op een bekende melodie, naar uw keuze.

U krijgt een cd met een ingezongenversie en een instrumentale versie (meezingband).

Ook kunt U het lied in mijn studio zelf komen inzingen.

Bel voor meer info:0644519169 Yvonne schreef:

>

> Hallo,

>

> Op 5 december a.s. wordt mijn moeder 90 jaar en wij willen

> dit niet zomaar voorbij laten gaan.

> Wie weet een gepast lied of een leuke voordracht.

> Zit een beetje te denken aan een ABC, maar weet niet precies

> hoe dat moet. Wie heeft een voorbeeld????

>

> Heb al op www.gefeliciteerd.net gekeken en daar niets passend

> gevonden.

>

> Alvast bedankt voor jullie tips

• Trudy Prinsen

Ik zag je oproep voor een ABC voor een 90 jarige. Mijn vraag is , is dit gelukt? want mijn moeder wordt 6 april 90 en wij wilden ook een ABC maken. Zou ik die van jou eventueel mogen inzien?

grt. Trudy Prinsen