hallo
ik ben delal en ben een meisje van 14 jaar dus ben zo een beetje vergeten wat leuk is voor diddle feestje.maar zal toch proberen.
1.versiertips:ik zou het beste balonnen met bijvoorbeeld diddle er op kopen of juist de naam van uw dochterje.verder slingers altijd gezellig.en taart met haar foto erop of die van diddle.verder zijn er nog altijd servettjes en bekertjes van diddle.
2.hapjes/drankjes:taart zoals ik al zei en als ze ook blijven voor het eten dan zu ik frietjes of pizza maken.verder staat er denk ik wel altijd een schaaltje chipz of dropjes en drinken kan altijd tussendoor.
3.spelletjes:wat heel populair is zelfs bij kinderen van 14 jaar ofzo is verstoppertje tenminste als het donker is en dan moet je bijvoorbeeld enge muziek op leggen voor extra sppanning.verder is er nog doen durf of waarheid en monopoly kan wel leukzijn.wat meisjes ook vaak leuk vinden is in de keuken zelf iets maken brownies of milkshakes zijn daarbij best populair.wat ook leuk is om uit stap te gaan en dan bedoel ik biocoop,bowlen,zwemmen enzo….heb je daar ook geen zin in kan je nog altijd met zijn alle naar videotheek gaan en paar films huren.(dan is popcorn verplicht)!!!!
4.bedankjes:wat ik meestal doe is een slaapfeestje en dan geef ik vaak en dat kan je uit de marskramer halen een klein tasje en daar zit dan een nagelvijltje nagellak lipgloss en van die cosmetica spullen dat is vaak heel leuk om zo op het eind als herdenkertje te geven.maar op een leeftijd als 10 jaar zou ik gewoon een zak snoep meegeven of eeen schriftje en pen.dat kan ook nog altijd.
verder denk ik dat het ombeleefd is om te zeggen.maar het is echt waar ouders niet te veel plakken en zo min mogelijk in de buurt blijvenen vooral als het om meisjes gaat ze willen zich uitleven.
ps.een leuk muziekje is oook niet slecht
groetjes delal
ik hoop dat ik je met deze informatie heb kunnen helpen.feesttopper schreef:
>
> hallo allemaal,
>
> Volgende maand wordt mijn dochter 10 jaar. ( thema is diddle)
>
> Wie heeft leuke feest tips om hier iets leuks van te maken.
> Ik ben op zoek naar:
>
> -versier tips
> -hapjes/ drankjes
> -spelletjes/ activiteit
> -bedankjes
>
> Al vast bedankt voor de tips.
>
> groetjes