Buitenlocatie om zelf een vrijgezellenfeest te organiseren

• Dennxx

Hallo,

Ik ben op zoek naar een locatie om te huren, waar we zelf iets kunnen organiseren. Ik wil dus alleen de locatie huren, de rest regel ik zelf. Heeft er iemand suggesties? Het liefst regio randstad. Het enige dat we nodig hebben is elektra.

gr Dennis

• Vrijgezel

er zijn meerdere leuke locaties voor vrijgezellenfeesten. Hier staat een handig overzicht: http://www.vrijgezellen-feesten.nl/vrijgezellenfeest-locatie.html

• Karoline On Line

Weet je wat ook leuk is om te doen als vrijgezellenuitje? Een rondleiding over de wallen.

Nog leuker en specialer is om dit te doen met mij, Karoline On Line. Miss Travestie Holland 2007.

Ik weet echt alles van iedereen op alle plekjes van de Wallen en ik ben bereid om die kennis allemaal te delen! Zoals jullie weten ben ik als geen ander thuis op de Wallen neem ik u graag mee naar alles wat dit bijzondere gebied zo bijzonder maakt.

Ik praat u bij over pooiers en peeskamers, maar vertel ook alles over de achtergronden van homoseksualiteit en travestie in het oude Amsterdam. Het verhaal over Bet van Beeren, de Koningin van de Zeedijk. Zèlf lesbisch, was zij uitbaatster van een van Café Het Mandje op de Zeedijk, destijds één van de eerste cafés waar homoseksuele mannen en lesbische vrouwen zichzelf konden zijn. De tijden zijn inmiddels gelukkig wel wat veranderd…

Dit ultieme Amsterdamse uitje levert gegarandeerd rode oortjes en rode koontjes op!

Nu ook te boeken via www.karoline-online.com

• gert

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar op Feest plannen

wat Locatie suggesties.

met vr groet.

Gert