Leuke workshops voor op een bruiloft om de kinderen te vermaken of een kinderfeestje

Is uw dochter binnenkort jarig ?? misschien is het dan wel leuk om haar feestje thuis te vieren en lekker creatief aan de slag te gaan met haar vriendinnetjes.

De kinderen hebben de keuze uit zeer vele kinderkralen, oa HELLO KITTY, de kralen zijn er in heel veel verschillende kleuren, dus ook geschikt als er jongens zijn uitgenodigd, die kiezen vaak de stoerdere kleuren uit.

Ik neem alle benodigdheden mee die nodig zijn.

De eerste 15 km va mijn woonplaats Vleuten zijn voor mijn rekening, daarna zijn de kosten 0,20 cent per km

Prijzen zijn per kind, incl alle materialen en uitleg :

Sleutelhanger OF ketting 7,50 euro

Ketting EN sleutelhanger 13,50 euro

1 sieraad en een sieradendoosje 12,50 euro

2 sieraden en een sieradendoosje 17,50 euro

De sieradendoosjes worden door de kinderen zelf beplakt met speciaal decopatch papier, de speciale lijm en papier zorgen ervoor dat het net lijkt of alles geschilderd is.

Leuk voor kinderen va 4 jaar !

Tevens een kadootje voor de jarige

Minimaal 6 kinderen

De workshop duurt ongeveer anderhalf uur, afhankelijk vd leeftijd. Als er ook sieraden doosjes beplakt gaan worden dan gaat het feestje ruim 2 uur duren.

De workshop wordt gegeven van maandag t/m vrijdag, óók in schoolvakantie's

Groetjes Nathalie

crealuna.nl

De leukste kinderfeestjes gewoon bij je thuis : Vleuten, de Meern, Nieuwegein, Houten, Montfoort, Woerden, Kamerik, Haarzuilens, Maarssen, Maarssenbroek, Harmelen etc