Slaapfeestje

  • anoniempje

    hoi,

    misscien kan je een tent opzetten in je tuin?

    daar is het dus donker, sommige vinden dat al (een beetje) eng!

    dan kun je een griezel verhaal verzinnen, met een zaklamp onder je ogen/hoofd.

    laat ze allemaal enge kleren aantrekken, of je hebt zelf kleding voor ze.

    nou ja, misschien is dit een handig beginnetje?

    groetjes: anoniem (sorry is zeg mijn naam niet)

  • Danique

    Hey,

    Hier Wat tips:

    "1: zorg dat je altijd muziekhebt

    2:vraag of de jongens/meiden vragen willen maken en die dan snachts in een zak doen en beantwoorden

    3:film

    4:Griezelverhalen

    5: Waarheid op procent

    ik wil er zelf ook nog meer dus stuur er alstjebliefd nog meer tips

    Ps. deze had ik van internet:

    PIGGLY WIGGLY

    Iedereen heeft een slaapzak of een deken. Stuur een van de meiden naarde gang.

    De rest verstopt zich onder een van de slaapzakken. Het leukste is om niet in die van je zelf te kruipen, dan is het namelijk erg makkelijk te raden. Als iedereen verstopt is, roepen jullie : ‘'Kom maar!’'.

    Het meisje komt van de gang en gaat op een van de slaapzakken zitten. Dan zegt ze: ‘'Piggly Wiggly’'. De gene in de slaapzak daaronder zegt dan: ‘' Knor knor’'. Aan het geluid van de stem kan het meisje dan raden wie er in de slaapzak zit. Is het goed dan mogen jullie met zijn alle te voorschijn komen, is het fout dan moet de gene weer naar de gang en beginnen jullie weer opnieuw met verstoppen. Als de gene het dan goed had, mag er natuurlijk een ander meisje naar de gang.

    KUSSENGEVECHT

    Je weet vast wel wat ik bedoel met een kussen gevecht.

    Iedereen heeft een kussen. Met de kussens smijt je tegen elkaar aan.

    Nog een extra leuk dingetje: zet wat muziek op bij het gevecht. Als de muziek stopt, en er is iemand die nu nog beweegt die is dan af.

    M&M SPEL

    Pak een grote kom en zorg dat hij helemaal vol zit met m&m's of smarties. Pak een dobbelsteen erbij, en ga in een kring zitten.

    De gene die het feestje geeft mag beginnen. Gooi met de dobbelsteen. De gene die zes gooit krijgt de bak met m&m's en mag zo lang dooreten als zij wil maar als iemand anders weer zes gooit moet die gene de bak aan de ander geven.

    GRIEZEL VERHALEN

    Doe alle lichten uit en pak een zaklamp. Ga in een kring zitten en geef de zaklamp aan iemand. Die gene begint met vertellen. Als hij of zij stopt met het stukje geeft hij de zaklamp aan de gene naast haar. Die gaat verder met het eind van de vorige speler. Op een gegeven moment is er iemand die een eind maakt aan dit TE enge verhaal, en is het spel afgelopen.

  • yousra inass chama

    wij geven ook een slaapfeestje zalig we doen gekke dinge meer weetjes doe dan gekkjes en dan vin je andere leuke dinge maar niet van de coole-meiden en maak er een tof slaapfeestje

  • Roommmmmyyy

    Doe maskertjes of ga gwn shoppen ofseu… of je gaat een lekker zwemmen, je zoekt in tijdschriften leuke quizen en dan ga je die maken… nagels lakken zo raar mogelij ke n de raarste combinaties. Of je doet het spelletje truth of there… Als je niet weet wat het is moet je ff mailen als het je boeit… Je doet een kussengevecht of je glijd gwn met matras en al van de trap af… (deden wij altijd) Of je maakt leuke lijstjes met mensen die je kent of celebs ofseu en dan maak je top 10 knappe jongen, meisjes of arrogante ofseuu..

    X Suc6

  • Stephh

    heeyy ik wil graag een eng feestje en ik word 14 en ik wil nix kinder8tigs ofso

    ik wil in de avond een dropping met enge dingen maar ik weet niet wat ik daar voor moet

    doen je kunt niet om 3 uur smiddags enge films gaan kyken ofso

    weet iemand ietss??

  • welshy123

    Niekol Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn zoon wordt binnenkort 11 jaar en wil een

    > slaapfeestje gaan houden.

    >

    > Heeft er iemand tips, zodat het geen wildeboel

    > gaat worden!

    nee dat heb ik niet:P ik ben geen jongen maar een meisje maar ik heb wel tips nodig:P

  • sophie

    hoi ik houd zelf ook een slaap feestje maar voor 3 andere kinderen maar ik weet niks om te doen wete jullie iets thanks

  • ...

    Hoi 8-) ik weet nog een paar dingen:

    -je kan een make-over doen

    -je kan een fotoshoot doen

    -je kan pyama-modeshow doen

    -je kan zelf ijsjes,snacks,drankjes,coctails enz. maken

    -je kan films kijken; hier 2 leuke films: Aquamarine en Black Beauty

    -je kan in tijdschriften enzo lezen

    -je kan gezelschapspelen doen

    en vooral doe het zeker op vrijdag of zaterdag want dan kun je héél laat opblijven!!

    Zo ik hoop dat je het op ideetjes laat komen

    Groetjes:D

  • Francine

    (:P)Hallo,

    Ick heb een geweldig idee

    een tocht of

    je nodigt jongens uit dan gebeurt er teminste nog wat haha

    nee dat was een grapje

    meiden zijn veel leuker geloof me

    make-up , maskers

    En dan naar een disco of zo doei

  • mauddyyy

    Ik ga zelf ook een slaapfeestje houden samen met een ander meisje, en ik heb al allemaal tips opgeschreven hier een paar:

    - Doen, durven of de waarheid;moet je midden in de nacht spelen(:P)

    - Filmmarathon

    - Iets lekkers bakken

    - Party & Co ;moet je ook midden in de nacht gaan spelen;lol

    - Tijdschriften lezen, TINA’s ofzo

    - Een kampvuur maken en dan marshmallows roosteren

    - Chocoladefondue

    - Mensen bespioneren (bijvoorbeeld met een verrekijker de buren in de gaten houden).

    - Kussengevecht

    je kan nog wel een heleboel andere dingen doenn