Slaapfeestje

  • noa12356789

    Hooii,

    Ideetjes:

    -modeshow

    -beaty dingen zoals make-up en maskersss komkommers!!

    -lasergamen

    -naar het strand

    verder geen leuke ideeen.

    bye

  • Hannieke

    weet je wat je ook kunt doen op je slaapfeestB)

    lekker griezelen:D

    je kunt een griezel speurtocht houden in het bos.

    met volle maan om 12 uur `s nachts dan komen weerwolven dan moet je dat aan iedereen vertellen met een verhaal(:D

    en dan een tent gaan slapen en voor het slapen gaan een eng grizelverhaal dat niemand durft te slapen:P

  • Zeg ik niet

    Heeii!

    1. Ga in het donker tegenover elkaar zitten en ga dan bij die andere tandenpoetsen!

    2. Of ga in het donker tegenover elkaar zitten en ga dan opmaken bij de gene die tegenover je zit!

    3. Chocoladefonduenen met vers fruit, koekjes enz.

    4. Als drinken kun je ook ranja met van die vruchten erin, het is leuk als je in van die cocktailglazen doen..

    5. En een luxe ontbijt s'ochtends!

    Groetjes

  • emma

    doe eens een modeshow>:D<

  • anne lola

    Sorry hoor een griezelfeestje en dan ee film 's middags kijken kinder8tig hoor !!

    hier een paar tips :

    nodig een paar kinderen uit en als ze aan willen bellen trek je de deur open en kom je hartsikke eng tevoorschijn met een masker en enge kleren ofzoo xD.

    -maak je kamer helemaal donker en hand dingen op wat licht geven zoals doodskoppen ,, lichtgevende !! :-D

    -vertel een griezelverhaal uit ene eng boek zoals KIPPENVEL.

    - ga om 12 uur snachts 12 uur is altijd het spookuur ,,, een dvd kijken de orginele van scary movie.

    - ga snacht om 2 uur naar het bos en maak een spooktocht. laat iedereen maar FLINK SCHRIKKEN !

    dat waren er al een paar !

    doegg en en tip voor en eng feestjes moet je geen domme film gaan kijken zoals teletubies !!

  • lize

    je kan er een filmavond van maken met en gooie actie film de heeeeeeeeeeel lang duurd ze kijken gespannen nar het scherm en geven geen kick:)-D

    en na de film vallen ze direkt in slaap

  • merel

    lieve melike

    laat hun maar denken over jou huis

    zorg er alleen voor dat ze zig niet gaan vervelen

    dus ga film kijken of spelletjen wedstrijden nachtwandelingen

  • vera

    heeej

    altijd leuk om te doen is:

    een masker

    opmaken

    modeshow

    fotoshoot

    films doen het ook al tijd goed(:P)

    ga niet strak plannen daar word het neit leuk op

    hoop dat je er wat aan hebt

    bye

    ps je kunt ook altijd nog doen durf of de waarheid doen roddelen en heel veel kletsen

  • Cynthia

    - roddelen

    - een paar bakken met verschillende soorten snoep!

    - film kijken!

    - over je leraren praten!

    - zappen op de tv<

    heeel veel keten>praten!!!!!!!!

    veel plezier!!

  • juliette

    Hoi!

    Nou,Ik word binnekort 10 en ik houd ook een slaapfeestje.

    Ik ga bijvoorbeeld koken.Maar dat is denk ik een beetje krap,met 12 in de keuken.Dan kun je gourmetten.Maar ik ga ook films kijken.Je kunt aan je vriendinnen vragen of ze een film meenemen.Denk aan verschillende thema's.Bijvoorbeeld: eerst een zwijmelfilm(denk aan veel dinges),dan een fantasie film(denk aan veel rare dingen,er is een film waarbij een man steeds op dezelfde dag wakker wordt en zelfmoord probeert te plegen),dan een humor film(denk aan de simpsons movie),en dan een horror film.(denk aan veeeeeel bloed!!!!!!).

    Ik ga ook een een tijdje de stereo aanzetten en dansen.Te veel lawaai? Vraag dan aan vriendinnen of ze hun mp3 speler meenemen.Ze kunnen dasen op hun favo muziek en geen hond die klaagt over het geluid! Bij de films moet je trouwens wel lekker veel snoep,chips,popcorn en drinken op de tafel zetten.Als het feestje begint,kun je spelletjes doen.Na het uitpakken natuurlijk.(van de cadeautjes) Denk bij de spelletjes aan party en co,monopoly,levensweg en de colonisten van catan of zo.

    Maar.Na de films kun je de jury van Cannes nadoen.(beste actrice,beste acteur,beste film,beste costuum).Plof als je geen zin meer hebt,in bed of op de matrassen en ga enge verhalen vertellen.Of softe verhalen als je een zwijmelfilm hebt gezien.Of een grappig verhaal als je in de melige bui van een humor film bent.Je kunt ook spelletjes in bed doen,afhankelijk van de plaats die je hebt.Natuurlijk mag er geen kussensgevecht ontbreken.Een goede afsluiter is…een warme kop chocomel.Of melk.Afhankelijk van wat je lekker vindt.Je kunt tot heeeel lang doorkletsen tot je in slaapvalt,maar als er iemand wil slapen,moet je er rekenig mee houden en zachter gaan kletsen.

    Ik denk dat dit bericht waarschijnlijk te laat is,maar het is altijd handig als je nog een slaapfeest houdt.

    groetjes van juliette;)