Slaapfeestje

  • Jantina

    Slaapfeestje

    - Masker opdoen

    - Fotoshoot (daarvoor eerst iedereen zich opmaken

    - Film kijken

    - Cadeaus uitpakken: ’s avonds laat verstoppertje binnen in donker doen. Wie ik vind mag z’n cadeautje geven. Als ik iemand vind moet iedereen eerst weer even van z’n plekje vandaan komen. (niet laten schrikken)

    - Kussengevecht

    - Even lekker bijpraten & ondertussen lekker snakken

    - Nagels lakken

    - vuurtje stoken bij mooi weer

    - Iets bakken & daarna lekker eten & chillen

    - Spelletjes doen

    - Even lekker muziek opzetten

    - Zelf drankjes maken door allemaal drinken bij elkaar te doen

  • Nora-Lies

    Zorg voor een leuke camping en ga daar lkkr slapen. (De dag een skeeler tocht maken of iets anders waardoor je een beetje uitgeput raakt) Ga 's Avonds eerst gekke dingen doen, opmaken (gwn allemaal leuks dat je maar kan verzinnen om te doen in een tent, maar ga niet naar buiten) Dan als dat klaar is zorg dan voor wat rust. 1 van je ouders moet even af en toe (niet al te opvallend) rare geluiden of een beetje tegen de tent aan duwen. Middennacht maakt 1 van je ouders jullie wakker (in volle paniek) om te vertellen dat er weerwolven zijn geaniliseerd of verzin iets anders engs. Jullie moeten weg van de camping (even de camping verlaten totdat de weerwolven zijn gevangen) LET OP! maak het niet te! (Anders geloven jullie het natuurlijk niet) Dus terwijl jullie de camping verlaten zegt 1 van je ouders dat jullie even snel door het bos moeten.. En ook moeten ze zggn dat er niks engs gaat gebeuren en dat de weg door het bos gwn sneller is enzo, zo geloofwaardig mogelijk! Dan opeens is er 1 ouder verstopt die maakt rare geluiden. En ja, deze moet die niet laten schrikken van voor, maar vanaf achter de groep… Ren achter ze aan en maak gruwelijke geluiden! Daarna snel weer verstoppen, natuurlijk is iedereen in rep en roer maar daarna kun je nog een keer vanaf voor, maar dat hoeft niet! Later weer lkkr terug naar de tent en natuurlijk alles geheim houden en zggn dat jullie van niks weten!

    Ik heb ook ooit zo'n feestje meegemaakt, toen was ik 13 het was echt super leuk en we moesten door het bos ook nog dingen zoeken en ze hadden alles nog een beetje meer afgewerkt. Maar het was echt super! Je kunt natuurlijk altijd zelf dingen er bij bedenken..Misschien nog leuker!!

    Veel plezier!

    Nora-Lies van Beumelen, Groningen 14 jaar (nu)

  • jeweetwel

    heeey,

    ik en me tweelingzus houden een slaapfeestje maar ik weet nooit iets leuks om te doen.. heeft iemand iets heeel origineels????

    ik nu al dit:

    1. niet slapen!

    2. Film kijken

    3. Doen, durf of de waarheid

    4. Modeshow (bijv. In pyjama)

    5. Foto’s maken

    6. Filmpje maken

    7. Roddelen

    8. Gekke jongens bellen

    9. Maskers opdoen

    10. Nagels lakken

    11. Spookverhalen vertellen

    xxx jeweetwel

  • babs

    als ge e slaapfeestje hebt en je weet niet wanneer je ouders thuis komen en ze mogen je niet betrappen

    wat moet je doen???

    tips

    gr me

    >:D<

  • slaap

    Heey ik wil graag tips voor een leuk slaap feestje maar ik wil liever een beetje anderen dingen dan op maken en modeshow film kijken want dat gaan weal doen maar heeft iemand nig anderen ideeën ??

  • weet niet

    ik heb zelf een slaapfeestje gegeven en hier zijn nog leuke tips

    ga eerst bowlen of lekker ergens eten bijvoorbeeld bij mcdonalds

    en ga eerst een enge film zien saw bijv en ga dan snacht's naar buiten

    toe dat is gewoon te leuk/eng

    en verder roddelen over jongens en chips eten

  • mandy

    (:P)hallo mandy en alle anderen ik heet trouwens ook mandy ik heb ook een paar tips

    1:pyama modeshow

    2:als je iets hebt om muziek te maken maak dan vette muziek

    3:fotoshoot

    4:zo lang mogelijk broberen op te blijven

    ik hoop dat dit jullie een beetje verder helpt

  • kayleigh

    Hallo,

    Ik geef een slaapfeest met wat vriendinnen want ik ben bijna jarig,

    maar ik wil 9 vriendinnen uitnodigen,

    maar er is maar plaats voor 6.

    Hoe los ik dit op?

    xx

  • Jolanda

    Hoi ik geef nu voor de 3de keer een slaapfeestje voor mijn dochter.

    De volgende tips die ik kan geven zijn:

    Vul een zak met verkleedkleren geef die aan elkaar door zolang de muziek speelt zo gauw als het muziek stopt met de ogen dicht er iets uithalen en aantrekken (lachen).

    2de tip wat wij altijd doen is dat er 1 kind geblindoekt word en de ander niet ,en dat het geblindoekte kind de ander zijn tanden moet poetsen.

    Verder kijken ze dan nog altijd een filmpje en spelen we bingo dan is de avond voor dat je het weet snel voorbij.

    Veel succes en ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

    Jolanda